cansuer98
Kalbinde ve bağırsağında parlaklık var denildi sonrasında ben başka doktorlara da gittim en son bir prof buldum o kullanılan cihazların kalitesinden de öyle görünmüş olabileceğini söyledi sadece ayaklarında sorun var oda tedavi ediliyor dedi Allah razı olsun o doktor sayesinde içime su serpildi