Kızlar 37+4 üm 3 şubat planlı sezeryan tarihim çok ayakta kalınca ağrım oluyordu ama dünden beri hiç iş yapmadım gayet iyiydim yaklasik 1 saat kadar uyumuşum sırtımdan kuyruk sokumuma kadar inen şiddetli bi ağrı var karnım da ağrıyor ishal ağrısj mı desem adet ağrısı mı bilemedim bu haftalarda normal mi oluyor mu sizinde