maristar3440 Merhaba arkadaşlar yaklaşık 3-4 gündür nidicard kullanıyorum sancılarım çıktığı için ama hala kasılıyorum karnımda sertleşme oluyor bu ilacı kullanınca tamamen kesilmesi mi gerekiyordu? Sizlerin nasıl?