Nananan tatlım ben anestezi teknikeriyim çocuk cerrahisinde 8 sene çalıştım. Bebeğinin aç olması gerekiyor ve çocuklar küçükten büyüğe doğru ameliyata hızlı bir şekilde alınıyor bebeğin aç olduğu hesaplanıyor. Serum takılır ve sıvı açığı kapatılır. Ameliyata girerken sedasyon yapılır ve senden ayrılırken travma en aza indirilir. Ameliyattan çıktıktan 1 saat sonra beslenebilir. Biz anneler duygusallasiyoruz bu gibi durumlarda seni anlıyorum ama emin ol hızlı bir şekilde geçecek. Sünnet, vakaların en kolayı :)