2Princess1Mom Geçen hafta cuma tahmin yapmıştı doktorum. Dayanamadım bugün tekrar gittim %90 kızın olacak dedi. 2. Kızımı bekliyorum Allahın izniyle. 🩷🩷 Çok net görüntü yakalayamadık. Neresi olduğunu anlamadım yinede ekleyeyim posta. 🤭Baştan beri kız diyen arkadaşlara teşekkür ederim, çoğunluk erkek dedi kız diyen tek tük. Eski postlara baktım gözden kaçırdığım olduysa kusuruma bakmasın🥰 @Elamomy @Mavili1480 @Melissayda @Sara_bebek @Almirolie @1Ali Teşekkür ederim kızlar 🥰
Berrakk39999 2Princess1Mom iki kız kadar güzel bir şey var mıdır bilmiyorum iki kız kardeşim var şükrederim hep bunun için Allah saglıkla kucagınıza almayı nasip etsin inşallah 🥰