birşey sorucam ama bana gülmeyin😂 hani burda ovülasyon testi falan yapılıyor ya o eczaneden alınan bişey mi? yada doktorumuz mu öneriyor ondan sonra mı yapabiliyoruz? onun takibini nasıl yapıyosunuz? birde mesela bat falan yazıyorlar o bir sonraki adet tarihi demek mi yoksa yumurtlama tarihi demek mi? çok cahilce bir soru farkındayım😂😂 ama daha önce hemen hamile kaldım bu yüzden bir bilgim yok. şimdi uzun süredir istiyorum doktor kontrollerimde değerlerimde çok iyi ama olmuyor. bende bu yaptıklarınızı yapsam mı diye düşündüm ama bilmiyorum