heeybenek Artık gerçekten yoruldum 3.bebeğimin de kalbinin durduğunu öğrendim nedense hepte 10. Haftada başıma gelirdi kan pıhtılaşması vs var dediler iğnelere döktüğüm paranın haddi hesabı yok bu sefer belki olur ama yok 11.haftadaydık gerçekten çok üzgünüm verdiğimde vereceğimde mücadeleye pes ediyorum…
BenimBalBidigim heeybenek Çok üzüldüm çok ☹️🥺 Ne denir bilmiyorum ama Rabbim sabırlar güç kuvvet versin inşallah 🤲🏻🌸 Büyük bir imtihan nolur bırakma kendini
Kartanesi-24 heeybenek 4 gebelik kaybımdan sonra genetik taşıyıcı hastalığımız olduğunu öğrendik ve maalesef devlet kapsamlı testler yapmıyor size tavsiyem özel bir genetik firma ile konuşup en detaylı genetik testi yaptırın eşin ve siz yani bir hastalık taşıyıcısı olup bebeklerinizi kaybediyor olabilirsiniz bizimki o şekilde ortaya çıktı çok geçmiş olsun
glos_lin2007 İsyan etme,pes etme. Doktorunundeğiştir neden her seferinde öyle oluyor sebebini iyice öğren. Maddi manevi gücünüz yettiğince tekrar deneyin. Rabbim size İnaşllah en iyi en güzel zamanda,sağlıkı bi çocuk nasip etsin inaşallah