zeliss96 Konu dışında olacak ama benim e nabızda hcg bakıyorum referans dışı diyor ne demek anlayan var mı 🥺
zeliss96 Kartanesi-24 1 değer referans dışı diyor kan verdim üçünde aynı yazıyor beta değerlerim 29 53 175 çıktı 2 -2 -3 gün arayla
Minikbebegimm06 zeliss96 1-5 referans aralığı olarak alıyorlar üstünde cikinca referans dışı yazıyorlar yoksa değerleriniz ve artış normal 2 günde bir ayni yerde aynı saatlerde kan vererek takip edin eğer devam edecekseniz takip etmeye
Pinklover Alya05 29 Aralıktaki değerin çok düşük çıkmış ama son baktırdığın 2, bence 3-4 gün sonra adet olmazsan tekrar kan vermelisin canım