Sevgili anneler 21 Ocakta doğum yaptım. 2 gece 3 gün hastanede kaldık. Hastanede şırınga ile mama verildi. Ebeler sütün var ama çok yok demişlerdi. Mamadan önce de hep emzirmeye çalıştım. Sütümü sağmak istediğimde ebeler daha erken dedi ben de sağmadım ve bugün çok ağrım olunca, bugün sağdım.
Bebeğimin emme refleksi iyi olduğu için hep emdi sandım. Ama emmemiş hep aç kalmış 🥹
Bugün sağdığım sütün rengi sarı renginde ve sanırım kolostrum sütü onu bugün verebilir miyim? Verebilirsem de dolaba koymadan, biberonda muhafaza edip 1.5 saat sonra versem olur mu? Şu an uyuyor. Uyumadan önce mama vermiştim, ağlayarak uyuduğu için şu an kıyamıyorum 🥹