Aler Bu durumu yaşayanlar var mı acaba aranızda arada bi geliyo vuruyor ağrı bir kaç saniye sonra geçiyor gün içerisinde bazen oluyor
glos_lin2007 Evet canım bende 7haftalıkken karnım ağrıyordu regl ağrısı gibi sancı giriyordu.normalmış bebek tutunuyormuş.bu haftalar kendini yorma sürekli uzanmaya çalış
iiiremm Çok normal canım benimde o haftalar çok ağrılarım vardı bacak ağrısı göğüs ağrısı vs de oluyordu bende bebişin yerleşiyor çok ayakta kalma uzanmaya çalış 🌸