Alpszn bu konuda evet haklısınız yaklaşım gerçekten çok önemli, benim doktorum da 38 haftada konuşmuştu benimle eğer ki gelmezse haftaya sana gün vereceğim Yani 39 haftada yine gelmezse 40′ta yatış vereceğim. Bebeğin kaka yeme riski var bu riske girmeyelim gelişimi tamamlandı sorun yaşanmayacak şeklinde demişti o şekilde doğumu başlattı ama yani bunu bana söylüyor iş biçimi tabii ki buradaki doktor gibi değildi Belki öyle olsa ben de bu tepkiyi verebilirdim.