EDS Bir damla peynir kesiği gibi akıntı geldi bu durumu yaşayan var mı enfeksiyon var ilaç kullanıyorum bu arada
Birbenbirbebek EDS bende akıntı derdinden muzdaribim bende son ilacımı kullandım bugün bakalım azalacak mı 🥺 enfeksiyon bende de var maalesef