Sevdanurr4 Ben de aynı sorunu yaşadım ama ben ikili testi normal kadın doğumda yaptırdım Perinatoloji ikili ve üçlü testin sıkıntılı çıkınca yönlendirdiler bir de detaylı Kalbine bakmak için yönlendirildim Zaten onlar randevuyu açmışlardı büyük ihtimalle hastaneyi ararsın durumu izah edersin zaten doktorun sekreteri açmadıysa randevuyu tekrardan açtırıyor..
Ama yerinde olsam tabi yine Her şey sana kalmış asla test yaptırmazdım ters giden şeyde Çocuğu aldırma gibi bir düşüncen yoksa Ben ilkinde sıkıntı Diye üçlü testi de yaptırdım sadece psikolojim bozuldu ve bu hiç iyi bir şey değil şuan 27+5 olduk