Kızlar CRP 98 çıktı ağrılardan 4 gündür oluyordum 7+6 günlük hamileyim doktor antibiyotik verdi ne yapmam lazim kullanmasam olmaz mı ki kendini iyi hissediyorsan kullanma dedi doktor istersen kullan dedi sakıncası yok dedi ama ben pek istemiyorum kullanmak sizce ne yapmalıyım acil cevap verin lütfen