Arkadaşlar başına gelen varmı lütfen yazın. Bugun gittim doktora 6+6 yım doktor kesenin bozuk olduğunu söyledi yarın gel kürtaj yapalım dedi direk. Kabul etmedim haftaya yine bakalım dedim hemen aldırmak istemiyorum. Beta verdirdi 30 bin cıktı betam. Bilen varsa yazın lütfen cok strese girdim
