Merhaba arkadaşlar benim 17. Haftadan beri nefes darlığım var doktorum hiç umursamadı kan tahlili bile istemedi doktorumu değiştirdim kan tahlili istedi d dimer değerim biraz yüksek çıktı akciğer embolisindsn şüphelendiler eko ve dopler yapıldı temiz çıktı ama buna rağmen emin olmak adına sintigrafi isteniyor bebeğe zararı var diye çektirmedim. Kan sulandırıcı rahatlattı biraz ama son bir haftadır tekrar başladı nefes darlığım Şu an 26. Haftadayım acaba bebek büyüdü dye mi yoksa gerçekten bi sıkıntı mı var benim gibi olan var mı