Aslaninannesi_ Esraaa_06 1/920 yaş riskiniz çıkmış doktorunuz fetal dna yönlendirecek ama yüksek değil zaten bu testlerin doğruluk payı da % 60 70 lerde yaptırıp yaptırmamak size kalmış
Girlmama Esraaa_06 temiz sadece yaş biraz sıkıntılı çıkmış ama bilirsin ki ikili test sadece bir tahmin testi tanı testi değil
Esraaa_06 Aslaninannesi_ ya o da yaş riski değil ama şey dedi down sendromu orta risk gurubundasın fetal dna dedi bilemedim ya ama sanırım yaptırmayacağım :(
Aslaninannesi_ Esraaa_06 benimki 1/88 çıktı ne kadar yüksek risk sen düşün gittim o korkuyla yaptırdım fetal dna temiz çıktı . Şimdiki aklım olsa neye panik yapmışım şaşıyorum
Aslaninannesi_ Esraaa_06 işte neye göre çıkıyor oradan anlayın canınızı sıkmayın ben bu sonuçları alıp profesöre gittim bana dedi ensesi kalın değil burun kemiği var bu çocuğun bir şeyi yok boşu boşuna yaptırmışsın dedi
Esraaa_06 Aslaninannesi_ aynen haklısınız aslında hiç yaptırmamak daha iyi insan strese giriyor maalesef :(
Suavage_mom Seninle aynı test sonuçlarına sahip 7bin küsür kadından sadece birinde anomali görünmüş bence risk yok
Esraaa_06 Girlmama evet evet çok haklısınız ilk başta duyunca nipt yaptırayım dedim ama sonra iyice düşününce yaptırmak da saçmalık diye düşündüm rabbimden gelen her şeye boynumuz eğik
Girlmama ssenabbas seninde cut off değerinin altına aslına bakarsan temiz ama ikili testin şunu diyor 561 anneden 1inin bebeğinde bu hastalık görülmüş ama ben kesinlikle güvenmiyorum ikili teste ki doktorlarımız tanı değil tahmin testi olduğunu söylüyor