Uykusuzz_koala Kızlar çok değil sızı şeklinde karnımın alt taraflarında hafif var. Yani hissediyorum geçmiyor da. Normal mi
Yarenn24 Uykusuzz_koala bende 37+6 oldum sabah bel ağrısıyla uyandım adet olucakmıs gibi bi his oldu bacaklarıma kadar vuruyordu ağrısı ama karnımda sancı yoktu Şuan geçti bilemiyorum ☹️❤️🩹