Selam kızlar burda hesabım vardı diğer e postamın üzerine açmışım giriş yapamıyorum artık daha önce ovulasyon ile gebelik öğrenenleri görmüştüm hamilelik testim yok bat yarın sizce olabilir mi yoksa daha mı koyu olması gerekiyordu bakabilir misiniz diğer günlerde yaptığımda bu kadar koyu çıkmıyordu mesela 