Bende 3 defa kullanıyorum günde ara ara lekelenme ve kanama şeklinde oluyor bebekte sorun görünmüyor ama kadınların %25inde adet olur gibi kanamalar normalmiş yinede doktorunuzla konuşursanız daha iyi olur benim hiç sorunum yokken bebekte de bendede lekelenmem oldu sonra adet olur gibi oldu şimdide haftada bir falan koyu kahverengi şeklinde oluyor ama dediğim gibi bebektede sorun görünmedi şuana kadar kese etrafında kanamada görünmedi anormal gelsede alışıyoruz maalesef.