Kızlar suni sancıyla başlamasını istemiyorum doğumumun dr un zaten 35 den beri nerdeyse her muaynede ağzında bu cümle yatıyoruz ,yatabilirsin vs vs tansiyonum nst odasında sıcaktan solayı 2 kere 14-15 lere yükseldi balkona çıktım geldim düştü o günden beri beni tansiyon hastası görüyo evde bi kere bile yükselmedi günde 3 kere bakıyorum hep en yüksek 13-8 buna rağmen tansiyon ilacı başladı. Herşey tmm hoşta bu kadar suni sancı merakı nedir ben anlamıyorum