Selam kızlar 32+4 haftalık hamileyim çevremdekiler hep bebeğinle konuş, sohbet et vs diyor. Forumda da sesine tepki veremleri gördüm ama benimki tepki vermiyor yada ben fazla konuşmuyorum bilmiyorum 😂 Sevince dürtünce filan tepki veriyor ama konuşmak bana biraz saçma geliyor ne konuşcam bide yani 🤣 Sizinkiler tepki veriyor mu?