Kızlar size bişey sorucam şimdi ben 20+2 haftalık hamileyim ilk gebeliğimi öğrendiğimde gebelik için kan alıyorlar ya var mı yok mu diye o şekil verdim kanda gebelik çıkınca idrar testi ve kan aldılar baktılar idrarda bisey yok sanırım bisey yazmadılar kan da da benim normal hayatımda demir değerlerim çok düsük ilerlerdi et ürünleri yemiyorum çünkü ilaçla yükselse de ilacı bırakınca düşüyordu her neyse doktor değerlere baktı öyle bi ilaç yazmadı çünkü zaten ilk 3 ay ilaç kullanılmıyormuş folik asitden başka ilk 3 ay folik asit kullandım sonrasında doktor bana demir hapı yazdı ama asla içemedim çok büyükler ağzıma aldığım an kusturuyor hapa da zaten bi hassasiyetim vardı doktora söyledim jelibon şeklinde takviye yazdı çocuklarda alabiliyormuş bunu günde 2 defa çiğnemeli 1,5 aydır da bunu kullanıyorum sadece doktora en son kontrole gittim herşeyi güzel bebeğin Allah’a sükür hatta 1-2 gün bile önden gidiyor ama kanıma uzun zamandır alınıp bakılmadı sağlıkocagından da aramadılar tetanoz için pazartesi hem gideyim kan vereyim diyorum hemde aşımı olurum doktorun kan alması gerekmiyor mu normalde değerlere bakmak için sadece bu verdiğimi kullan vitamine gerek yok vitaminli şeyler yiyorsan dedi benimde aslında işime geliyor çünkü içemiyorum zaten doktorda biliyor bebeğime sıkıntı olmaz demi takıyorum ya özele gidiyorum bu arada