3melekannesi__ kişinin beklentisine göre değişiyor bu durum. 5 yıl öncede Fatma Bilgehana gidiyordum şimdi yine ona gidiyorum. Hastaneye uzak olmama rağmen sırf doktor o hastanede diye. Ben çok memnundum tavsiyem üzerine giden herkes memnundu, bir iki kişi hariç. Sebepleride saçmaydı çok sert soğuk duruşu var diyorlardı ama doktor hanım gerçekten çok ilgili alakalı gereksiz korkutmaz ama her ihtimali de sakince anlatır. Bana abla oldu, aile oldu.