Berooo123 İlk zamanlar kesinlikle normal doğum düşünüyordum ama zaman yaklaştıkça baya korkmaya başladım ve çevre baskısı doktorumla konuşup sezeryan düşünüyorum dememek için zor tutuyorum kendimi napıcam bilmiyorum
babyandmomy__ Berooo123 bence ilk gebeliğin ise kendini sürece bırak her şey nasıl olması gerekiyorsa öyle ilerlesin düşündükçe strese girersin yoksa Ben sezaryenden aşırı korkuyorum normal doğumu düşünüyorum her şey güzel olacak diyorum sancı vs ne demek bilmiyorum tabiki belki de zorlanırım ama sezeryan sonraki ağrı beni daha çok korkutuyor
Ayshababy Berooo123 çevreye bakma lütfen canım senin için nasıl iyise öyle yap ama normal doğuma uygunsan bence normal yap sezaryandan aşırı korkan biriyim tehlike olmadi surece normal istiyorum cevremdekinere takmiyorum sezaryandan sona hemen ayaklanamasam onlar gelip bakmiycak ya bebegime
ShutUp Berooo123 kendinizi böyle doldurur ve çevreye kulak asarsanız en sonunda neden diye sorgularsınız bu sefer. O yüzden akışa bırakın bebeğiniz nasıl gelmek istiyorsa öyle ilerleyin. Ki benimde ilk gebeliğim elbette endişelerim var ama ben tamamen bebeğime göre hareket ediyorum şu an normal doğum olarak gözüküyor gidişatımız :)
Aydnkynk Berooo123 bebek karar verecektir çok normal istedim ama sancıyla sezeryana girmek nasip oldu