Merhaba 28+3 üz bugün kontrolüm vardı boyu haftasıyla uyumlu kilosu 1590 gr çıktı doktor çok fazla 30+6 ile uyumlu fazla kilolu falan dedi biraz endişelendirici konuştu canım sıkıldı yaşayan var mı ben kızımı 2750 gr doğurmuştum böyle giderse normal doğuramayacğım sanırım korkuyorum düzelir mi ki 😢😢