Aselim34 Kızlar 30 haftalığım şimdi lavoboya gittim kahverengi akıntı olmuş biraz var randavum haftaya daha normalmi bu aylarda böyle olması korktum açıkcası ya
Aselim34 Yazmelegi_ doktoruma yazdım tekrar olursa gelin dedi insllah tekrar olmaz vaktinde sağ salim gelsin miniklerimiz