user2524 korkma sadece aç bırakma kendini mutlaka ara öğün yap.Tekrar diyorum gebelikte 10-6 / 10-7 bunlar düşük değil gayet normal. Aksine gebelikte düşük tansiyon isteriz yüksek olmasındansa diyor doktorlar ki bu değerler standart değerler.açlıkta çok etkiliyor dediğim gibi aç bırakma kendini