Ben de dün doktora gittim. Sat tarihimiz aynı, benim de 9 aralık. 6+5 çıkması gerekirken 6+1 çıktı benim de. Kese oluşmuş çok net, bebek de görünüyor ama kalp atışı duyamadık. Doktor 4 gün sonra tekrar çağırdı. Bu kez kalp atışını görmemiz lazım dedi ben de çok tedirgin oldum ame burda bi sürü içimi rahatlatan insan oldu. Sakın canını sıkma, Allah çok büyük 🌸