Ayer24 Merhaba kızlar nisan da bir prensesim olacak sizler kıyafet olarak neler tercih ettiniz herkes havalar sıcak olur diyor ama şu anda yazlık kıyafetler de pek yok siz yaptınız mı kıyafet alışverişinizi ?
babyandmomy__ Ayer24 bence çok da sıcak olmaz Nisan ayı biraz serin oluyor ben uzun kollu patikli tulumlar aldım altına zıbınla giydiririm diye düşündüm zaten ilk 2 ay kundak da düşünüyorum haziran sonuna kadar bu şekilde sonrası zıbın ve şort olarak düşündüm
Ayer24 babyandmomy__ bende 2-3 tane uzun kollu takım 2-3 tane tulum bolca da zıbın aldım o kadar 28. Haftamdayım, hiç bişey almamış gibi hissediyorum strese giriyorum
babyandmomy__ Ayer24 bence birkaç tulum daha alsan yeter ya kıyafet olarak ihtiyaç duyulunca da alınır fazlası
Ayer24 babyandmomy__ evet haklısınız biraz daha uzun kollu alacağım. Yazlıklarda biraz erken çıksa iyi olacak :)
babyandmomy__ Ayer24 ben yazlık birkaç şort tulum aldım genelde onları giydiririm sanırım diğer türlü kucağa alınca kıyafet toplanıyor gıcık oluyorum 😂😂 Zıbın ve şort alırım bir de yaz için başka da bir şey giyilmez zaten sıcakta
Ayer24 babyandmomy__ evet bende sizin gibi düşünüyorum zıbın şort yeterli yaz için özel günler için zaten sonradan alınır :)