Merhaba 38+3 haftalığım belime 10 dakikada bir şiddetli sancı giriyor belim kırılacak gibi ama nst de sancı çıkmadı rahime vurmadığı için çıkmaz dedi nst görevlisi doktorda açılma sancısı o dedi ama açılmamda yok henüz böyle bir durum yaşayan var mı resmen 10 dakikada bir düzenli sancı