a-koroglu cinsiyetimizi öğrendik kızımız oluyor 💕 babası inci koymak istiyor bu ismi ben önermiştim sonradan hoşuma gitmedi ben Parla, Mihra, Alya, Aliza düşünüyorum aslında emin de değilim çok kararsız kaldım öneri istiyorum
Yazmelegi_ a-koroglu İnci bence çok güzel❤️ Ama onun harici diğer sizin dediğiniz isimlerden Parla güzel 🌸
a-koroglu Yazmelegi_ teşekkür ederim İnci başlarda çok hoşuma gidiyordu sonradan sevemedim nedensiz galiba çok erken kara verdik diye içime sinmedi
Yazmelegi_ a-koroglu bende erkenden karar vermiştim ama içime sinmisti, inşallah içinize sinen bir isim bulursunuz