SevgibiR MelekToprak uf ben bı kere kattm şampuana kaskati oldu saçım krem fln sürdüm bı kaç kere kullandim hiç güzel yapmadı dipleri de kurudu sonra şampuan yer silme şeyi oldu😂
Haribo42 MelekToprak ben yillardir cok duzenli kullaniyorum cokta memnunum sac dökülmemei azaltan tek sey Sarimsak sampuani cam terebentin +e vitamini koyuyorum 👍
Edssm Ben bekarken kullanmıştım çok güzel saç uzatıyor Ama şuan hamileysen zaten saçların hızlı uzayacak
Haribo42 MelekToprak evet ama cok koymuyosun cubku sampuani cok sivilastiriyo boyle 10 damla filan .. ve e vitamini aldim eczanzden o ampulden icine kirdim Bi tane
Krbksrf Ben kullaniyorum sampuanin icinde bisi olur mu diye de dusunmedim . Sukur simdiye kadar bi sknti yasamdim
Cansn MelekToprak ergenlikte kullanmıştım baya memnun kalmıştım ama şimdi zararlı okur mu bilemiyorum