Kızlar merhaba. 1 yaşında oğlum var ve hamileyim. Oğlumu hala emziriyorum. Doktorların hepsi farklı bir şey söylüyor. Birisi emzirmeye devam et sütün tadı değişecek kendisi bırakır dedi. Diğeri karnındaki bebek 6 aylık olduğunda emzirmeyi bırakman lazım dedi. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Aynı durumda olan var mı acaba? Siz neler yapıyorsunuz?