Tetanoz aşısı veya herhangi bir aşıyı olmasak ne olur? Ben bu yaşıma kadar hiç bir aşıyı olmadım ve herhangi bir sıkıntı da yaşamadım aksine geçirdiğim hastalıklar bağışıklığımı da güçlendirdi ve sonrasında tekrar eden bir rahatsızlığım olmadı. Bu konu hakkındaki düşüncelerinizi öğrenmek istiyorum.