Suleberkan Kızlar dikiş bandınız nasıl çıkardınız nezmaan cıkıyor daha dogrusu çarşamba dogum yaptım ama birde içimde çıkarma korkusu var ağrırmı ölücemm düşünmekten
yarennn Suleberkan hastaneden çıktığım gün banyo yapıp bantı çıkardım yani doğumdan 1 gün sonra acı yok
Alyaveannesi Suleberkan yok canimm hic acimiyo bende carsamba dogum yaptim banyo yapip kurulayip cikarttim diger temiz olanini taktim
Busra_bugraaa Suleberkan bana doktorum eve geleceğim zaman su geçirmez bant yapıştırmıştı 1 hafta kaldı kontrele gelene kadar açma demişti kontrole gittiğimde doktorum çıkarttı