Gokyuzummm Nuriay Dün kan verdim negatif çıktı erken mi verdim ya uygulamada birinden 15 diğerinde 19 yumurtlama günü yaziyoru 2 güne 1 ilişki seklinde gidiyoruz adet olana kadar bu şekilde devam sizce erken mi verdim kanı
Meridaily Nuriay bat 27 benim de bir testim silik gibi çıktı ama net değil aklım karışık bakalım adet gününü bekliyorum 🥺 karnım ağrıyor, kasıklarıma batmalar oluyor regl olacak gibiyim değişik 🥴
gunaymom Nuriay bat 29 30 benimde test yaptım 2 tanesinde silik pembe çizgi çıktı birinde hiç bir şey yok
Babyandmoms Bat 27 Ocak geçikmesnş bekliyorum yoksa hayal kırıklığı sağ kasığım da 3-4 gündür ağrı var
Xiremmx @Nuriay merhaba canım bat 29/30 Ocak benimde 15 inde yumurtam çatladı bugün 10. Günü sabah test yaptım ama maalesef bende negatifle karşılaştım umarım bundan sonra pozitife döner erken davranıyorum test yapmakta artık adetimin geçmesini bekliyim diyorum
Nuriay gunaymom işte bizim buralarda testler ucuz pahali degil belki 10 12 tane test yapmisimdir 😁 son bir tane kaldi onuda yemin etdim adet gunumde yapacam.😁😁