Kızlar 39+4 haftalığız şu anda bebiş 4 kilo 🫠
Normal doğum yapmak istiyorum ben ama sancılarım çıkmıyor ya
Bir cm açılma varmış bebek kanala girmiş ve yumuşa fazlaymış
Bi an önce sancım gelsin açılmam çoğalsın istiyorum normal doğum yapabilmek için bir kaç gün daha beklersek sezeryan olacak dedi doktorum
Sancıyı açılmayı hızlandırmak için ne yapabilirim