Esmaky aynen gece daha cok oluyor 1 haftadır filan başladı.. ama ilk defa dışardayken aniden acı girdi hatta kalçama vurdu acısı.. yürürken zorlandım resmen.. doktorum normal dedi.. bebekte rahimde baskı yapıomuş aşağıya.. bebeğin hareketlerinde sıkıntı olmadığı müddetçe takılma dedi.. bakalım doğuma kadar daha neler yaşicaz..