Uykusuzz_koala Arada sancım mı oluyor anlamıyorum. Panik yapıyorum kendimi çok dinliyorum. İlk tecrübesizlik olduğu için sanırım. Pazartesi çatı muayenesi yapacak sanırım doktorum bilmiyorum. Korkuyorum kızlar yapabilir miyim sizce?
Uykusuzz_koala Yazmelegi_ ah kuzum bilemiyorum buradaki olumsuzları okumak istemiyorum ama arada denk gelince herkes acıdı öyle oldu falan diyor. Bilemiyorum bir de küçük sancı giriyor acaba bu ağrılar nst de falan çıkar mı
Yazmelegi_ Uykusuzz_koala varsa sancı vs muhakkak çıkar, benim canım çok tatlıdır ona rağmen acımadı yeterki kasmayın kendinizi ❤️