Hanımlar merhabalar 38+2 deyim bugün çatı muayenesi oldum çok güzeldi hiç acımadı doktorum 2 cm açıklığım olduğunu bugün yarın doğacağını söyledi hafif kan geldi eve geldim ama adet ağrısı var karnım belim inanılmaz ağrıyor 10 dakikada bir sonra biraz geçiyor aşırı kanamam olursa gel dedi bende öyle bir şey olmadı duş aldım ama tecrübeli annelere sormak istedim yardımcı olur musunuz yada öneriniz var mı