kuzuannesi4234 Kızlar 34+6 haftalık gebeyim bugün doktor artık 10 günde bir kontrole gel dedi ama ben nasıl randevu alacağım
keyfimin-kahyasi-misin kuzuannesi4234 Ben ilk gebelikte sabah. Erkenden gidip Sıraya giriyordum sıramatikten sıra alıyordum
keyfimin-kahyasi-misin ShutUp 7 geç olur millet 5 buçukta sıraya giriyor 🫠 6 da gitmeme rağmen 20 . Siralaea kaliyordum
ShutUp keyfimin-kahyasi-misin ben mhrs den alıyorum hep şükür randevu buluyorum tabi saat biraz geç oluyor ama günlük mhrs den takip etmek lazım. Sıramatiği de arkadaşım söylemişti bana ama sabahın köründe hiç gitmek istemiyordum şükür bu zamana kadar gitmedim 😄