Bende 14. Haftayim maalesef bende baş ağrısı yaşıyorum dün çok kötü oldum baş ağrısı kusma hiç birşey yiyemedim acile gittim 2 serum 1 parol verdiler kendime geldim bugünde hafif yine ağrı var parol içtim .Doktorum parol içebilirsin demişti ancak bazen o da geçirmiyor .Geçmezse nörolojiye gözük dedi bakalım .