Citirmom 8. Haftalıkken başladı bende şu an 20. haftalık hala daha mide bulantısı kusma var gitmedi. Bu süreçte İki kere de hastaneye kaldırılmıştım şu bile içsem kustuğum için. Her hamilelikte farklı bazıların da hiç geçmiyor bazıların da geçiyor ya da ara ara oluyor yani yapacak bir şey yok mecbur çekeceğiz :) bebişlerimiz sağlıkla gelsin inşallah ❤️