Tugbakarciga Geçen hafta cuma günü kahverengi leke gelmişti bir gün sürmüştü. Şimdi bir hafta sonra tekrar geldi. Adetime 3 gün var ve dün baş dönmesi şikayetiyle acile gittim hcg 0,5 çıktı. Hamilelik var mıdır?
Zeyna0607 Tugbakarciga Bu sonuca göre Yok canım ama sen bekle yinede doktorunun dediği şekilde geç döllenme olabilir adet günü olmazsan baktır yine kanda hayırlısı olsun inşallah
Tugbakarciga Eda0509 hayır daha 3 gün var. Doktor geç döllenme olabilir dedi. Böyle bişey yaşayan var mı
Eda0509 Tugbakarciga ben yaşadım geç döllenme canım. Adet günü kan verdim sonuç 2 çıktı. Adet 10 gün gecikince tekrar kan verdim 250 çıkmıştı sonuç. Geç döllenme olmuştu yani adet gününe yakın yumurtlamısım
Tugce1803 Tugbakarciga ama sen 18-20 de yumurtladım demiştin doktora söylemedin mi geç döllenme olamaz şu günler yumurtladım diye
Tugbakarciga Eda0509 ilk leke geldiğinde de gitmiştim doktor herşey normal dedi kist yok miyom yok yumurtalıkların iyi demişti. Ama tekrar leke gelmesi korkuttu.
Eda0509 Tugbakarciga canım hamileysen eğer yerleşme kanaması olabiliyor bu zamanlarda. Adet olmazsan kan verirsin inşallah hamilesindir
Tugbakarciga Tugce1803 yumurtlamaya baktırmadım adet düzenli olunca tahminen söyledim 14. Gün hrsapladım
Unzile31 Benim adetime üç gün kala beta hcg 34 çıktı ona bile drlar kesin net değil daha hamileleiğin bi kaç gün sonra tekrar yaptır tahlil falan dedi şu dönem için 0,5 e yorum yapmak çok zor