Kızlar 35+6 haftalığım. Doktorum gebelik şekeri olan kadınların doğuma yakın emar çekilmesi gerektiğini bebekte bi sorun olup olmadığını kontrol etmek için bu işlemin gerekli olduğunu söyledi bende gün aldım.28 ock salı günü. Varmı bu şekilde olup emar çekilen nasıl devam etti🌼🌼