HazelSeren Evet kızlar çikolatalarımız geldi 🙈 Trendyoldan sipariş verdim 2 gün içinde hazırlandı ve geldi çok memnun kaldım gerçekten sizce nasıl 🥰😋
AnayimBenAna_ HazelSeren tadı nasıl çikolatanın bende baktımda güvenemedim düzgün bişey olsun diye ya
myavocado HazelSeren kakaoağacından mı bunlar, ben de oradan sipariş vermiştim memnun kaldım. Çok güzel gözüküyor, sağlıkla gelsin miniş 🌸🙏🏼
HazelSeren AnayimBenAna_ ben begendım elit çikolata kullanıyolarmış gayet güzel tadı falan trendyoldan kakaoağacı sayfasından sipariş verdim
Sazenin HazelSeren yaaa çok güzel olmuş🌸 adıyla yaşasın minik oğulcuğun, çikolatalar gibi sizin hayatınızı da tatlandırsın 🥰 hediye kolonyası var mıydı?
HazelSeren Sazenin teşekkür ederim canım hayır yoktu baska bı satıcıda vardı ben almadım onu bunu begenen cok daha fazlaydı ondan bunu tercih ettim