Boncuk_gozlu Kızlar benim reglim kendimi bildim bileli düzenlidir. O kadarki 1 gün bile gecikse bilicemki gebelik söz konus yani asla düzensiz olmadı ve gecikmede olmadı. Sizce böyle durumdaysam hamile kala bilirmiyim rahatlıkla 2 ay denedik henüz olmadıda🥲
Musilk-1 Boncuk_gozlu aklında gebelik düsüncesi çok olursa piskolojik bile hamilelik belirtileri yaşarsın daha yenisin hamile kalmazsanda sitres yapma adet günü test yap çıkar zaten geç döllenme isede 10 gün daha adet olmazsan test yaparsın yada kan verirsin
Fatma016 Benimde duzenliydi adetim,korunmuyorduk ve 3.ayda hamile kaldım bende artık endişelenmeye başlamıştım ya olmazsa diye ama stresten uzak durun düşünmeyin bile bunları inşallah güzel haberler alirsiniz