Anonim066 Kızlar bugün kan verdim kanda enfeksiyon çıktı grip olmuştım çocuğa sıkıntı olur mu yada tedavısı var mı bu durumun yaşayanlar var mı
Beyzanrcnp Beyzanrcnp Anonim066 şuan çok kötü durumdayım baş ağrısı bulantı burun akıntısı ateş öksürük hepsi var valla bende senin gibiyim antibiyotik verdi doktor onu içiyorum daha kötü oldum valla öksürüyorum çok sert bir şekilde çocuğa bişey olmaz inşallah
Baby_B Beyzanrcnp gunde 5 kere kusuyodum Su icsem kusuyordum 7 kilo vermistim kusarak Vucut enfeksiyon uretmisti Öyle yatia verildi Sonuclarimi gören acildeki doktor Acil yatisin yapilsin demisti Sonuclarinizi gosterdiniz mi?