Kızlar merhaba. Bebeğimin hareketleri 3 gün öncesine kadar dışarıdan bile gözükebilirken 3 gündür hareketleri çok hafifledi. Çikolata yiyiyorum uzanıyorum bazen hiç tepki vermiyor bazen çok küçük hareketler. 3 gün sonra kontrolümüz var sabırla onu bekliyorum. Yaşayan var mı bu haftalarda böyle bir şey?